marți, 15 noiembrie 2011

scrisoare pentru pokemon

Dragă pikchiu,

Azi am avut o zi miiiiinunată, o veritabilă plină luni. De dimineață am răscolit printre teancul de facturi în căutarea alei mele și mare mi-a fost bucuria când am găsit un plic cu scris de mână, umplut cu  gânduri bune și ceai verde. Ieri când m-am întors la 317  mă gândeam că ar trebui să ajungă în curând (poate suna egoist, dar tu știi prea bine că-i un drog). Îți mulțumesc pentru toate poveștile pe care mi le-ai împărtășit...și pentru bobârnacul de a scrie poveștile Anonimilor, aproape că uitasem de ideea asta. Am cunoscut atâția oameni faini în ultimul timp, că m-ai făcut să-mi doresc să ies la vânat. Cât de curând o să citești, îți promit.

Întreaga poveste o aduce, ca de obicei, Nenea Poștașu'. Până atunci, bucură-te de Noiembrie!

O îmbrățișare până la cer și-napoi îți trimit din Sibiu,
      
                                                                                                  G.