miercuri, 2 decembrie 2020

când mămica nu-i acasă...


 ...


Îmi iau liber și plec de acasă pentru maxim două ore. De nevoie, la stomatolog. După o oră și-un pic îi trimit lui Dar un mesaj din care să înțeleagă că am ieșit de la doctor și-mi răspunde hazliu [deci nu-i copleșit dacă mai compune și rime, mă gândesc eu] cu un mesaj inspirat de cartea „O familie veselă” a Silviei Colfescu:


Vine mămica? Auuu... Un ghiveci spart, faci infarct? Flori rupte sunt fapte urâte. Vecini liniștiți... nu chiar, copiii nu-s cuminți! Ordine? Dezordine...

 

Zâmbesc, deși știu ce mă așteaptă. Când mă întorc îl găsesc aspirând cioburi. Încă un ghiveci [unul care-mi plăcea, desigur] spart de George, de data asta după ce s-a dus pe balcon să aducă suportul de brad [deși încă nu avem brad!], încă o floare ruptă, casa întoarsă cu susul în jos, bine că bucătăria neplină de fum gros...