vineri, 18 decembrie 2020

Biscuiții Olenkăi




 

Cartea aici

...

        Olenka e printre cărțile preferate pe care le-am descoperit în această toamnă. Atât e de iubită povestea la noi acasă, încât cartea nu prea rezistă mult până să fie iarăși dăruită. Weekendul trecut a ajuns al patrulea exemplar, să vedem cât va și rămâne... Mi-am propus de nenumărate ori să scriu despre ea pentru că e o poveste tare duioasă despre prietenie, despre curaj, despre răbdare, despre bucuria de a fi împreună, însă nu am reușit s-o recomand decât dăruind-o direct. Iar toți copiii care au primit-o au citit-o și răscitit-o, la fel cum facem și noi.

           Știind că zilele trecute cei de la editură au postat o rețetă de biscuiți cu scorțișoară, i-am propus lui George să încercăm să facem și noi, iar el a fost, desigur, încântat. Atât de entuziasmat încât, dac-aș fi lipsit câteva secunde de la bucătărie, ar fi mâncat tot aluatul înainte de a-l modela și a-l coace. Neavând ingredientele necesare în casă, nu i-am mai decorat, însă el nu a știut asta și s-a bucurat de reușita noastră simplă.

            Atât cartea, cât și biscuiții ne aduc iarna mai aproape. Oare o să ne bucurăm și noi de zăpadă în curând?