vineri, 4 decembrie 2020

bucuria despachetată de azi



 

...

                Aseară eram convinsă că poștașul nostru iar ne ocolește intenționat de nu mai aduce avizul. Să fi uitat că „pentru lucrurile bune trebuie să aștepți”, cum mi-a spus Ștrămpănel cu ani în urmă? Acum l-am iertat pe domnul-care-mereu-așteaptă-să-fie-sunat-și-întrebat-de-corespondență, azi am primit bucuria CastAnei. George a fost foarte încântat de dar, iar eu n-am putut să nu surâd auzind ce i-a spus fratelui său: „Din păcate, Teodoraș, tu n-ai primit nimic...” Își însușise cu naturalețe și icoana lui Teo...

                 În ceea ce o privește pe Virginia, după ce-am citit trei dintre scrisori, mi-am dat seama că ceea ce m-a frapat și entuziasmat pe mine cu ani în urmă, pe când colindam Dijonul, a fost scriitura doamnei Woolf, nu ideologia. Câte femei, atâtea povești. Câți oameni, atâtea vieți.

                    Mulțumim, dragă Ana!