miercuri, 22 ianuarie 2020

alternativa noastră la cărțile pentru copii explicit despre emoții






...

Aveam nenumărate în comun și înainte, dar anii petrecuți împreună zi de zi ne-au ajutat să ne șlefuim și mai mult unul după celălalt. Adeseori descoperim că ne-am gândit la același lucru... și nu știu de ce mă mai surprind uneori completările sau dezvăluirile lui Dar.

Deunăzi mi-a spus că și-a dat seama de ce nici unul, nici celălalt n-am fost convinși de cărțile explicite despre emoții [de altfel, când eram noi mici nu exista așa ceva - ori, cel puțin, ai noștri nu ne-au luat asemenea cărți] și de ce nu i-am cumpărat niciun astfel de exemplar lui George: pentru că avem în casă povești foarte expresive [exemplul lui a fost referitor la cărțile din colecția Ernest și Celestine] din care, citind și discutând, copilul nostru învață în mod implicit cum te manifești când ești bucuros, bosumflat, preocupat de ceva, necăjit, nedumerit, furios etc.