joi, 3 octombrie 2019

„tortul surpriză” de ziua lui Dar







...

                 Dragă Dar,

           Știai de aproape o lună că eu și George vrem să-ți pregătim de ziua ta un tort surpriză [Și a fost oarecum, pentru că abia cu două zile înainte m-am hotărât ce rețete să aleg. Rezultatul - după spusele invitaților - un fel de Oreo, „vulcan în prăbușire”, cum l-am numit eu pentru că nu a stat îndeajuns la rece], asta pentru că el iubește toate poveștile cu tort, nu zice nu când vine vorba de ceva dulce și-i place mult să sufle în lumânări [s-a dovedit bună ideea de a lua multe, ca să-i fie bucuria mai mare].
          Ce-aș putea să-ți urez cu această ocazie? Să fii sănătos și în continuare la fel de blând, răbdător, înțelegător și iubitor, sora sufletului meu, soțul meu și tatăl copiilor pe care ni i-a dăruit Doamne-Doamne...
           Ce rămâne e dincolo de literisirea pe care-o pot așterne aici...
G.