sâmbătă, 18 mai 2019

27









...

Cu o săptămână și ceva în urmă, simțind oboseala accentuându-se, i-am spus că de ziua mea îmi doresc să mergem în excursie în locul secret care ne-a primit și în urmă cu trei ani, chiar după nuntă... Chiar dacă ulterior vremea capricioasă m-a tot făcut să mă întreb [și să-l întreb] dacă mai merită să mergem, Dar a rămas încrezător că o să avem parte de o zi luminoasă și-o să ne prindă bine tuturor. Bineînțeles c-a avut dreptate, doar e sora sufletului meu și mereu ne completăm reciproc...

Cromoterapia ne-a priit de minune atât nouă, cât și Micului Dar, care se bucura alături de noi de frumusețea naturii și de aerul proaspăt pe care-l respiram... Am avut parte și de aventură căci, vrând să ajungem la o peșteră din apropiere ne-am împotmolit într-o poiană [biata Skodina!], iar ploaia părea că gonește prin apropiere... Furtuna dinlăuntrul meu s-a liniștit, încă o dată, datorită calmului și răbdării curajoase a lui Dar. 

Nu simt c-am mai adăugat un an la vârsta vieții, dar, în anumite privințe, îmi doresc să cresc...