marți, 2 aprilie 2019

„Buuu” - bunicul bun la toate




...

      De la el am învățat de mic copil să mă bucur de toate-toate lucrurile mici. El ne însămânța ideile și apoi dădea viață atâtor ghidușii aducătoare-de-bucurii. Acum, că a devenit bunic, parcă e din nou copil! Atât de mult își iubește nepotul, încât i-ar aduce și luna de pe cer dac-ar putea! George simte asta și e foarte fericit în prezența lui... Însă ce pui mic nu ar fi?
     În weekend a venit [dis-de-dimineață, cu energia-i alertă] să ne ajute să înverzim balconul. Adică să-l înfrumusețăm așa încât să putem avea parte de un pic de intimitate și acolo. Cred că peretele de pseudoiederă și pomul de iederă în creștere au fost cele mai bune alegeri pentru noi! A fost un bun prilej și pentru mine să mă ocup de mutarea unor flori, le-am cam neglijat în ultimul timp. Ce a făcut George timp de două zile? A analizat minuțios totul, de pe scăunelul așezat lângă ușa de la balcon. Cum au înlocuit policarbonatul și l-au fixat în multe șuruburi, cum a pus Buuu gardul verde și apoi cum l-a acoperit cu iederă. A încercat acumulatorul, a scos șuruburi și șurubele de prin cutiile de pe balcon, a desfăcut rola de cablu, a măsurat cu ruleta, s-a cocoțat [îi place atât de mult să facă asta!] bucuros pe scară și, bineînțeles, a dat cu mătura și cu aspiratorul [era așa contrariat că las florile să ocupe jumătate din sufragerie, și mai fac și pământ pe jos!].
     Acum îl tot pomenește: Buuu în sus și Buuu în jos. Buuu a pus iedera, Buuu mi-a reparat scaunul, Buuu a fixat plafoniera... Buuu, Buuu, Buuu! Mulțumim, Buuu, pentru ajutor, dar mai ales pentru că ești!