miercuri, 31 ianuarie 2018

Cărindariu, în câteva cuvinte


...

Am gătit prima oară ciorbă de perișoare [nu atât de bună ca a mamei, dar am mâncat-o]. Am citit despre Familia Regală. Am primit și am cumpărat cărți. Am primit 3 scrisori și am scris 2 și-o vedere. Am fost vizitați de prieteni dragi. Am răcit ușor și, cu ocazia asta, am descoperit cât e de bun ceaiul de cimbrișor. Am citit „Povești din calendar”. Dar i-a cumpărat țarc lui Jorj; inițial eu nu l-am agreat, dar mi-am schimbat părerea între timp. Vulcanul a erupt într-o noapte și mi-a reamintit de recidivare. I-am spus Micului Dar că-l iubim [inspirați fiind de frumoasa carte „Te iubesc zi și noapte”]. Am fost să-l sărbătorim pe Ștrămpănel și am revăzut Căsuța Curcubeu. Am fotografiat munții. M-am tuns, nu băiețește ca altădată, dar aproape scurt. [Lupu-și schimbă părul, dar năravul ba!]