miercuri, 17 ianuarie 2018

„Respect yourself. Oferă-ți timp pentru lectură”


...

Mi-am făcut listă [de fapt, de data asta și împreună cu Dar], ca la fiecare început de an. 2018 se pare că a debutat cu un entuziasm debordant [temperat, bineînțeles, de Micul Dar cel jucăuș] de lectură, care am observat că uneori e și calmant pentru oboseală. Întâi am citit din darurile Moșului, iar zilele astea ne-au mai apărut câteva noutăți în bibliotecă. Ultima e minunata carte cu „Povești din calendar” a Iuliei Iordan, dar trimis de CastAna.

Adevărul e că am rămas doar cu firimituri. Și, pe la colțurile descusute ale traistei, se întâmplă să mai și cadă din ele. Or, cred că memoria mea simte nevoia să nu ruginească de pe acum și de aceea încearcă să recupereze și să acopere lacunele formate cum poate și de pe unde apucă. Mi-a plăcut mult mesajul de pe semnul de carte trimis de cei de la Libris [„Respect yourself. Oferă-ți timp pentru lectură”] pentru că simt, poate mai mult ca niciodată, nevoia de a citi. Momentan e despre Familia Regală pentru că episodul cu trecerea la cele veșnice a Regelui Mihai m-a ajutat să-mi dau seama că, rușinos lucru, nu mai știu mai nimic despre dinastia română...

O să mă încurajez din ce în ce mai mult să-mi hrănesc acest entuziasm și o să am grijă, așa cum au și alții de mine, să împart mai departe.