miercuri, 11 iulie 2012

când arde cuptorul, spune-i că ție nu-ți plac avalanșele


sunt multe lucruri despre mine pe care nu le știi pentru că nu le spun nimănui. când se întâmplă să mă uit la soare (unii îmi cunosc ”alergia”), mărunțesc un gând în zece scrisori. altele sunt bătătorite în locuri unde pic de miros de naftalină nu pătrunde. așa e indicat. azi inima-mi zicea că nu mai poate duce atâtea pânze de păianjen și că trebuie să-mi găsesc ”frimiturica” mea și pace. problema e că vorbește o limbă-nțeleasă doar de ea, e tare nătângă câteodată. nu cred că știe că e un pic mai greu de lucrat cu puii de urs împiedicați.

"I'm home, I'm healthy and I want to see you as soon as possible", atât am nevoie să mi se spună ca să-mi revin. ba nu, mint. și de oamenii care după două vorbe își dau seama dacă ”binele” e răspuns de chiar ori doar din..complezență.