joi, 13 ianuarie 2011

motivul: a fost joi :)

...
mereu uit, nu ascult şi numai când îmi lovesc coarnele de un zid tare îmi dau seama că am mers cu ochii închişi. se spune că „În viaƫă primeşti ceea ce meriƫi”... dar poate nu întotdeauna ce ƫi-ai dori. acum îmi doresc un singur lucru. atât de mult şi atât de puƫin.


P.S.: citatul de mai jos mi-a amintit de cineva drag; mi-a amintit de lucrurile care într-adevar contează; cuvintele acestea au bucurat pe cineva azi...şi m-am gândit că  poate aici vor mai aduce un picur de fericire şi altora....


“Un zâmbet de-al tău poate bucura chiar şi pe cei care nu te plac. În fiecare seară cineva se gândeşte la tine înainte de a adormi. Eşti deosebit(ă) și unic( ă). Cineva despre care tu nici măcar nu ştii te iubeşte. Când faci cea mai mare greşeală, ceva bun iese din asta. Când crezi că lumea asta ƫi-a întors spatele, mai uită-te o dată. Întotdeauna adu-ƫi aminte de complimentele primite; uită remarcile neplăcute... Oricând Dumnezeu închide o uşă, întotdeauna îƫi deschide o altă uşă. Fericirea te îndulceşte, încercările te întăresc, tristeƫea te face mai uman, greşelile te smeresc, succesul te menƫine în formă, dar numai Dumnezeu te face să mergi mai departe!”