luni, 17 ianuarie 2011

luni de ianuarie în hainã de mai


m-am gândit azi ce bine mi-ar prinde o ceaşcã de calm îndulcitã cu o linguriƫã de linişte. m-am gândit azi cã poate ar trebui sã nu mã mai gândesc şi sã-mi pese mai puƫin de pãrerile greşite ale celorlalƫi...mi-am dat seama azi cã nu am fost niciodatã într-un magazin de “vise”, dar cã nici nu îmi doresc, pentru cã am o provizie( de visuri/vise? ) din care aş putea împãrƫi unui popor întreg. mi-am dat seama cã am rãmas la fel de emotivã, impulsivã şi poate acelaşi copil derutat care se cautã continuu.................
şi tot azi, cu un creion neascuƫit în mânã, am adãugat alte dorinƫe în nesfarşita listã pe care o completez mereu,mereu: îmi doresc sã hoinãresc fãrã griji ore întregi pe strãzi pe care nu am mai fost niciodatã, sã cumpãr multe chifle şi sã le împart porumbeilor, sã am timp sã citesc multe,multe cãrƫi, sã fie soare şi sã am o pânzã mare şi tuburi cu acuarele, sã fie început de ianuarie, cãldurã si muzicã de pian şi cineva care sã lase un bilet cu: “o sã fie totul bine”.


P.S. mulƫumesc ,C.