joi, 30 decembrie 2010

un ultim P.S., 2010

...

e o stare de nelinişte pe care cred că fiecare dintre noi o cunoaşte la un moment dat, mai mult sau mai puƫin..când nu te poƫi concentra şi ajungi la concluzia că cel mai bine ar fi să le laşi gândurilor libertatea de a alege încotro vor să zboare.


încerc să-mi induc o stare pozitivă gândindu-mă la tot ce a însemnat 2010, la toate clipele fericite şi la toate lucrurile bune care mi s-au întâmplat în tot acest timp.

încerc să-mi dau seama unde e G. cea de azi in comparaƫie cu anul trecut pe vremea asta şi vreau să cred că dacă au apărut schimbări ele nu sunt un regres.

nu ştiu de ce, poate ƫine de felul meu de a fi, dar cred că mi-ar fi mult mai uşor să scriu despre lucrurile mai puƫin bune/ despre ce nu a mers aşa cum mi-aş fi dorit decât despre ce am reuşit să realizez.

acum  renunƫ la enumeraƫii plictisitoare ...pentru simplul motiv că toƫi de “da” şi toƫi de “nu” sunt pe undeva pe aici....
“Viaƫa...în culori “  îi păstrează  pentru mine...
...