vineri, 3 decembrie 2010

tu ştii să-ți împarți bucuriile?

“ Te-am sunat pentru că vroiam să împart bucuria mea cu tine”

Ce înseamnă pentru tine să fii om şi ce îƫi  aduce mulƫumirea de fiecare zi?

Eu am găsit astăzi răspunsul la ambele întrebări. Astăzi am început să văd lucrurile clar pentru că astăzi G. s-a schimbat( şi ea crede că în bine)...şi totul vine după zile monotone, reci, mohorâte, după zile de nelinişte şi clipe fade, după lacrimi şi îndelungi aşteptări.

Să fii om...printre oameni, adică să te accepƫi pe tine aşa cum eşti şi să-i accepƫi pe ceilalƫi în felul lor, să ai răbdarea de a asculta şi curajul de a cere ajutorul, să ai puterea de a ierta, să dai dovadă de iubire şi întelegere, să ştii să primeşti, dar mai ales să ştii să dăruieşti. Pentru că om e acela care-ƫi dăruieşte din suflet o vorbă bună, un sfat de care ai mare nevoie sau...doar şi un zâmbet...pentru că ce bucurie şi multumire de sine mai mare poate avea un om decât atunci când ştie că a fost de folos, când i se spune: “ Mulƫumesc! M-a ajutat sfatul tau.” Aş vrea să fiu mereu la fel de bogată cum am fost astăzi, să pot primi la fel de mult pentru ca la rândul meu să împart altora.

Sunt atâția oameni care te pot schimba în bine, oameni care dau fără să aştepte ceva în schimb, care au încredere în tine şi în care te poți încrede, care îți pot face ziua frumoasă cu un singur cuvânt rostit...pe acei oameni de valoare tu trebuie doar să- i cauți..şi câteodată nici măcar atât pentru că uneori ei sunt cei care îți bat la uşă.

P.S.: mulțumesc!mulțumesc!mulțumesc!
...mulțumesc tuturor oamenilor dragi care m-au învățat astăzi să fiu,simplu: om.