marți, 19 octombrie 2010

un alt P.S.*

P.S. de marţi:

Să ştii,domnule B., că deşi am hoinărit astăzi o oră prin "plumb" şi  "gri" , cum ai zice tu, şi mi-a fost frig pentru că mi-a trecut apa prin papuci, eu iubesc ploaia!

Să ştii, Alendelon, că sunt bine. că ziua de azi a trecut şi că am invatat multe: că  modul în care alegem să ne  trăim viaţa depinde în primul rând de noi, dar că  unele sentimente sunt câteodată mai puternice decât am vrea, că avem timp pentru toate, că am citit "Despre dragoste si  alti demoni" şi mi-a plăcut, că încep încet-încet să devin un om organizat, că nu mă mai satur de ascultat  pian, că ploaia mi-a amintit azi că au trecut trei ani de când merg cu autobuzul, că Sibiul e fain şi dimineaţa, că incă nu-mi dau seama că sunt  in clasa a XII-a...
....că deşi mi-e somn şi mai sunt doar câteva minute până la miezul nopţii am intrat să văd ce mai faci...şi că îţi urez somn uşor!