sâmbătă, 1 iunie 2024

la Bazoș de 1 iunie

























Prieten este cel ce va rămâne lângă tine și când este senin, și când e întuneric și furtună. Prieten este cel care se va pleca să te ridice atunci când cazi, neluând aminte la praful de pe hainele tale; este cel care te va face să înflorești și să privești cerul cu încredere... Ca să fie adevărată, o prietenie trebuie să fie pur și simplu dezinteresată, și astfel să te ajute să te înalți spre lumină și, în cele din urmă, să dăinuie până la moarte și dincolo de moarte... Până dincolo de nori și de stele... Până când cei ce sunt prieteni vor intra în Împărăția fără de sfârșit a Celui ce astfel ne-a numit: „Voi sunteți prietenii Mei”...

(din această minunată carte, pe care am citit-o împreună cu cei mici)



...

Am vrut pentru ei un 1 iunie liniștit, verde, liber. Fără stat în mașină jumătate de oră în căutarea unei parcări, fără agitație, fără brațe arse pe tobogane încinse de soare, fără clovni caraghioși. Am vrut un picnic delicios împreună cu prieteni dragi și muuult loc în care ei să zburde, să adune flori, să încropească alte colibe, să dea ture cu bicicletele, să caute insecte, să se minuneze de frumosul acestei lumi... A fost cea mai bună alegere, am avut o minunată zi verde, pentru care suntem recunoscători.