duminică, 18 octombrie 2020

cea mai simplă prăjitură tomnatică

 


Rețeta originală: Valerie's Food

...


    Am încercat de multe ori rețetele Valeriei pentru că sunt simple, gustoase și rapid de pregătit. Ultimul aspect e cel mai important când ochii îți sunt în majoritatea timpului pe copii, nu pe aragaz/plită/cuptor. Ultima oară, având câteva piersici aromate primite de la bunici, am luat de la ea rețeta de cobbler. Am pregătit-o de atunci în fiecare weekend, de două ori doar cu piersici, dar apoi am variat și-am folosit și afine, mere și pere. E gata în maxim 10 minute și ne bucurăm cu toții de un dulce simplu, fără mult zahăr [o dată am folosit doar banane coapte, dar în celelalte dăți am pus 50 de grame de zahăr, nu 150 - câte recomanda ea în total] și fără bătăi de cap pentru mine...