joi, 6 august 2020

Miss Rumphius, o carte care face lumea mai frumoasă





Barbara Cooney, sursa aici

...


           Simt că a trecut mult timp de când nu am mai scris despre frumosul nostru, așa că acum sacrific câteva minute de somn pentru a face asta. Și, cum zilele noastre prind contur în jurul multor povești cărturărești, va fi despre o carte deosebită ajunsă [împreună cu alte câteva] deunăzi: Miss Rumphius, de Barbara Cooney. O carte pe care am vrut s-o cumpăr pentru că la un moment dat am găsit întâmplător ilustrația copertei și mi-a rămas întipărită în minte. A durat ceva vreme să-mi amintesc titlul, și tare m-am bucurat văzând-o în catalogul celor de la biabooks.ro. Rezultatul? Am descoperit încă un om care prin arta sa a reușit să facă lumea mai frumoasă, aducând bucurie și creând punți de cunoaștere atât pentru cei mici, cât și pentru cei mari.

     O recomand cu dragă inimă pentru simplitate, mesaj, culoare, pentru că înglobează frumusețea lumii în câteva pagini și câteva cuvinte. Citind copilului tău o astfel de carte nu poți decât să te bucuri și să fii foarte recunoscător... Zâmbești, călătorești în lumea poveștii și te întrebi cum să realizezi și tu acel al treilea lucru...