joi, 17 mai 2012

pseudoscrisoare

dragă nouășpe,

îți scriu de printre rame albastre invizibile, dar grele pe dinăuntru, care mi s-au creionat în jurul ochilor. deși am promis de câteva zile, îți scriu abia acum, aproape în al unșpelea ceas din ultima zi în care mai suntem prieteni. dacă ar fi o scrisoare de dragoste, ți-aș spune că te-am iubit. ți-aș spune că ai adus cu tine schimbări neașteptate și ai amestecat sentimente de toate neamurile în găleata cu ploi, picături de rouă și curcubee. dragă nouășpe, ai fost și ești un nou început. mi-ai adus oameni și fericire și povești, greșeli și clipe în care m-am simțit dezamăgită... toate m-au ajutat să cresc. te rog spune-i tu mamei că puiul de om era prea obosit și nu a vorbit serios când a zis că nu vrea să se gândească la ziua de mâine.

                                                                                                                             
                                                                                                                                          cu drag, maia