joi, 21 aprilie 2011

obişnuiam să...fiu altfel?



nu ştiu în ce sens apare întrebarea asta. nici “altfel” nu mi-e prea uşor să-l explic, nici măcar mie. sunt cine sunt şi în mare măsură nu mă voi schimba niciodată. o să caut mereu liniştea...şi voi încerca mereu să fiu un om mai bun. mâine mai bun decât azi pentru că azi am facut mai multe greşeli decât ieri. şi voi împărți mereu bucuria lucrurilor simple cu oamenii dragi, oamenii care îmi dau speranță şi cei care mă lasă fără cuvinte...

de azi am hotărât că nu mai fac planuri stupide. nu mă mai gândesc la lucruri pe care să le fac eventual şi pe care să nu le fac pentru a obține ce-mi doresc. copil sunt şi mi-e bine aşa.

P.S.: astăzi am înțeles rolul lumânărilor aprinse: ele dau fețelor oamenilor raze blânde de lumină, iar lumina deschide drumuri. ne face mai buni.