vineri, 8 aprilie 2011

fericire? da: fericire!


Dragi anonimi,

Poate mai țineți minte că acum 2 luni şi ceva v-am rugat să scrieți pe un petic mic de hârtie “ Un lucru care te face fericit(ă), primul care îți vine în minte”...şi, deşi nu am vrut să vă spun atunci motivul, mi-a făcut o deosebită plăcere să vă stârnesc curiozitatea. Nu am vrut să vă folosesc drept cobai pentru eventuale statistici, nici să vă şantajez, nu au fost nici pentru proiectul la bio.....a fost o idee venită la 12 noaptea, care, spre deosebire de altele, a fost împărțită şi cu voi.

Era dumincă seara târziu şi ar fi trebuit să dorm...îmi amintesc că mi-am dorit să ştiu ce îi face pe oameni fericiți, aşa că am decupat bilețele mici, pe care le-am împărțit luni, marți şi miercuri la şcoală...
Le-am citit doar astăzi, de ce după atâta timp nu aş putea nici eu spune exact...poate pentru că întâi am sperat să împart toate cele mai mult de 200 bilete, iar mai apoi am uitat de plicul magic....

Până la urmă am adunat 48 feluri de fericire ( 47, pentru că un bilet a fost al meu :D) :


nu ştiu. un " Te iubesc". să mă simt frumoasă. dansul. vacanța de vară. jazz. iubire. prieteni. să înot. Metallica. excursii culturale în capitale străine. Bela Fleck and the Flecktones. ciocolată cu mentă şi scorțişoară. Radu. permisul de conducere. zăpada. Tom şi Jerry. să petrec timp cu prietenu’/prietenii. ciocolata. camion .zăpada. Nightwish. summer. un zâmbet. sunshine. ciocolata. prietenii, marea. iubirea. muzica rock. imaginea din spatele blocului acoperită de zăpadă. să slăbesc. dulciurile şi motivarea absențelor. iubire. să plec într-o călătorie. multe zâmbete şi chipuri fericite. să mă întâlnesc cu oameni veseli. bass. muzica. o zi petrecută în aer liber la pădure cu un arc în mână. maşini. un 10 la mate ca să îmi iasă media. zăpada şi diminețile de luni. buclele. Crăciunul. să fac pe alții fericiți. ciocolata. zăpada. un zâmbet.


P.S. fericirea vine din lucrurile simple ale fiecărei  zile, trebuie să ne bucurăm mereu de ea...