marți, 14 septembrie 2010

a venit toamna

Motto:
" A venit toamna, acoperă-mi inima cu ceva,/cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta.."(Nichita Stănescu)

 Visătorule, 
  
    Te-ai acoperit bine cu pătura ta şi ai închis ochii, cu ndurile legănate de o tristă melodie. De data asta, continui eu povestea... Nu ştiu pe unde te poartă aripile tale, dar poate măcar de dragul  toamnei  ar trebui să te trezeşti. De ce dormi atât de mult? De ce nu simţi, de ce nu auzi? Ti-am spus vreodată cât de mult îmi place  arămiu-auriul? Nu cred...pentru că  până acum şi eu credeam că iubesc mai mult primăvara. M-am înşelat, acum  rochia asta nouă e preferata mea. Port umbre, ascult  tăcute foşnete in adierea răcoroasă a vântului si privesc dansul melancolic al frunzelor roşiatice...
Cum se face că pătura ta e atât de călduroasă si a mea lasă frigul să-mi pătrundă mădularele?Invată-mă si pe mine să nu mi pese!

P.S.: să fie oare..doar o emotie de toamna?