vineri, 17 septembrie 2010

o faină zi de vineri

 Unde vă ascundeti voi, oameni???

acum stiu. sunteti acolo unde trebuie sa fiti, la fel ca si mine...

si mie "imi place de mine" atunci cand reusesc sa vad partea plina a paharului 90% gol..,cand pot sa transforn o zi al carei prim gand  e :" Deja e dimineata? Cand ma intorc, primul lucru pe care-l fac e sa dorm" intr-una parfumata cu optimism.....,cand imi dau bine seama ca am o pereche de maini stangi si doua picioare impiedicate, dar nu-mi pasa nici macar un pic..,cand ajung acasa si nu mi-e somn deloc..,cand nu astept pe nimeni si nimic...,cand nu caut si nu sun pe nimeni, imi iau bicicleta si cutia cu muzica si-am zburat, chiar daca e seara tarziu...,cand nu imi e "urat" pentru ca am doar 78 melodii care sa-mi tina gandurile ocupate si un grup de lilieci neastamparati ce-mi dau tarcoale si pentru ca stiu ca undeva, cineva priveste concomintent un anumit punct al cerului..
...cand e vineri si ascult the lion sleeps tonight   cu hippo& dog de cel putin...de multe ori :)

P.S.: am uitat de nuci si struguri...