joi, 22 februarie 2024

100 de zile de școală ale Micului Dar





 

...


Micul Dar a sărbătorit astăzi împreună cu colegii lui și cu doamna învățătoare 100 de zile de școală. De vreo 3 săptămâni încoace au început numărătoarea inversă, iar el ne spunea zilnic cât mai au termen de lucrat proiectul cu 100 de elemente la alegere. Tati i-a propus să facă despre cărți, iar George a acceptat bucuros și s-au pus pe treabă. Pe răscolit biblioteca noastră pentru copii adică. Într-o după-amiază, când m-am întors de la stomatolog, am găsit sufrageria plină de teancuri de cărți. Am făcut ochii mari pentru că erau toate întinse și răvășite... „Ce-i? Alegem cărți. Lucrăm pentru proiect.”, mi-a zis George entuziasmat. Nu m-a lăsat să intervin cu sugestii, cam 95% au fost alegerile lui. Eu poate aș fi pus altele pentru că avem multe alte povești pe care i le-am citit și răscitit sau unele care-mi plac mie în mod deosebit și pe care el nu le-a inclus. Dar a fost selecția lui. Cel mai mult însă a muncit tati: el a salvat coperțile, el a făcut formatarea, el a mers să cumpere rama și să printeze afișul. Eu am făcut doar titlul și pozele cu George și la final m-am bucurat de rezultat [care a fost pe măsura chițibușăriei domnului Perfect-Simplu]. Cumva, ne-a făcut să mai visăm un pic la proiectul nostru cu cărți camalesse... să vedem cum o să-l strecurăm în borcanul cotidian să ne facem timp și pentru el.