sâmbătă, 29 octombrie 2022

clipe însorite de Brumărel


















 ...

Copiii n-au mai vrut să doarmă de prânz săptămâna asta. Au stat mai mereu afară și-au zburdat cât i-au ținut puterile [George, cel puțin, a fost de neoprit]. Și, deși Tomnișoara a fost răcoroasă bine dimineața și seara, în timpul zilei am avut parte de mult, mult soare. Am fost cu Buuu pe Tătăruț, unde culorile pădurii sunt acum într-o armonie simfonică, șangalii [termen născocit, desigur, de Dodo] s-au urcat și pe casă și-au cotrobăit prin podul cel vechi [pentru dățile viitoare ne rămâne de recondiționat acel cuier de pe vremea străbunicilor], am adunat muulte pere și-am copt 2 plăcinte [una de post, alta de dulce], am vizitat-o pe muma sau a venit ea pe la noi [da, se topește de dragul strănepoților!], am făcut picnic în grădină cu Tâlvana [vorba vine, că ei s-au risipit și-am rămas eu la citit - pân-am adormit...]; într-un cuvânt, au fost zile în care toamna ne-a mângâiat chipurile cu foșnet blând și-am respirat frumusețea naturii... Mulțumim, Doamne-Doamne, pentru daruri...