marți, 27 aprilie 2021

șoriceii făcuți de Linde





 ...


Frumos. În primul rând să fie frumos. Nepretențios și în limita bunei cumpătări, adică să nu coste mai mult decât ne ține pătura. Să fie, de preferat, versatil și făcut cu suflet. Nu în ultimul rând, să spună o poveste. Cam acestea sunt criteriile după care alegem noi un lucru cu care interacționează copiii noștri. [Însă recunosc că din exterior primim adesea daruri care nu se încadrează în niciuna din categoriile de mai sus și, prin urmare, nu ajung la îndemâna băieților.]

Jucării frumoase și personalizate... De unde? De la Linde! Am rămas foarte plăcut impresionată la aniversarea Buburuzei, când am descoperit șoriceii pe care i i-a cusut mătușa ei cu atâta drag. Mi-am amintit pe dată de șoriceii Maileg și mi-am spus că aceștia sunt o variantă mai personalizată și mai îmbucurătoare pentru un copil. În plus de asta, pentru cei cărora le plac poveștile cu șoricei [din recomandările noastre: O familie veselă, seria despre Familia Șoricel, seria Ernest și CelestineDoi șoricei], aceste jucării pot fi cei mai buni tovarăși ai părinților în încercarea de a da viață personajelor. Linde e foarte talentată și voi continua s-o încurajez. Dacă îți plac jucăriile ei, îmi poți scrie și voi fi poștașul tău.