duminică, 5 iulie 2020

dialoguri cu George [IV]


...


[Acum câteva săptămâni, pe când, pregătindu-mă să-l alăptez pe Teo, îi propun lui George ca lectură Corabia cu coarne. Acceptă și aduce cotorul din căsuța cu povești.]
G.[eu]: - Corabia cu coarne. De Dashka Slater. Ilustrații de Frații Fan.
G.[el]: - Da, știu... Onuț merge bița cu dașca lui...
[Auzind prenumele Dashka, el s-a gândit instantaneu la substantivul românesc gașca, pe care l-a auzit de la Buuu cât timp am stat la ei.]

[Vineri dimineață.]
G.[el]: - Aici este sânul, mami?
G.[eu]: - Da, mami. Aici este sânul...
G.[el]: - Dececi?
G.[eu]: - Pentru că așa a construit Doamne-Doamne corpul uman...
G.[el]: - Dececi?
G.[eu]: - Ca să poată mami să vă dea lapte vouă.
G.[el]: - Mie?
G.[eu]: - Da, și ție ți-am dat când ai fost mic...
G.[el]: - Dută ce crește Toto, tinite Doamne-Doamne fetiță nouă...
[Asta după ce joi dimineață am rămas amândoi cu gurile căscate zicând că el vrea o fetiță. Inițial am crezut că se referă la verișoara Sarah, dar apoi ne-a clarificat că e vorba despre o surioară...]

[Duminică dimineață. Văzându-mă grăbită și alergând de colo-colo, George mă întreabă dacă sunt bine, după cum am eu obiceiul de a-l întreba deseori.]
G.[el]: - Ești bine, mami?
G.[eu]: - Da, mami, sunt bine...
G.[el]: - Ești bine... draga mea soție?
G.[eu]: - Poftim?
[Pufnesc în râs, reușește să mă uimească din ce în ce mai mult. El roșește, parcă bănuind că iar a spus ceva amuzant.]