marți, 9 octombrie 2012

ăăăăăăă...ăăăă

                                                                                                                                       

Dragă uitucule,

Dacă ți s-a făcut dor de mine, n-ai de ce. Mie nu mi-e dor de tine. Află doar că sunt fericită și că Doamne Doamne are grijă de inimioara mea în fiecare zi. Uneori mă ”bate” cu atâta bine, că simt că nu-l pot duce (că mai am  momente în care-mi chem melancoliile e altă poveste)...Casa literelor îmi dă de lucru cât pentru un uriaș, dar, ca o mică furnică, iau pe rând tot câte o hieroglifă și-i demonstrez  că nu am obosit. De fapt, abia m-am trezit...Am căpătat liniște bând ceai în noul colțișor de acasă. În rest, dacă vezi o traistă țărănească prin oraș, înseamnă că tocmai ce ne-am petrecut și nu m-ai salutat.

                                                                                                                atât.  
                                                                                                                          fata cu scrisorile