sâmbătă, 27 noiembrie 2010

nu vreau să mătur iarna...



mă întreb de atâtea ori de ce nu reuşesc să mă schimb. de ce nu-mi dau seama în ce sens vreau o schimbare. de ce nu pot avea încredere în mine. de ce nu înțeleg ce-mi spune inima. mă gândesc că trece timpul şi eu nu fac nimic să-l opresc. că ascult minciuni şi mă prefac că le consider ca fiind adevărul. mă gândesc că poate nu sunt azi pe măsura celei care aş fi vrut ieri să pot fi. mă gândesc că vine iarna. mă gândesc la zăpadă şi la bucuria pe care mi-o aducea altadată în suflet. mă gândesc la Crăciun, la plimbările cu sania şi la fularele roase din copilărie. mă gândesc că am prea multe gânduri care nu-mi dau pace.

nu mă gândesc că o să vreau să mătur iarna, aşa cum nu mă gândesc că o să vreau să fiu altcineva vreodată.

P.S.: mă gândesc la cineva drag când ascult melodia asta ...