joi, 5 septembrie 2019

mai bine mai bun și de casă




Rețetă ciocolată de casă: Laura Adamache

...

Se întâmplă uneori să-mi facă cu ochiul vreun dulce de magazin, care conține ingrediente dubioase și-o cantitate enormă de zaharuri; din fericire, Dar mă trage de mânecă și plecăm fără el. Și pentru că minunatele prăjituri din vitrina lui Prospero mi se par adesea cam scumpe, prefer ca, din când în când, să fac un dulce de casă. Avantajul e că știu ce ingrediente folosesc, e copt/pregătit cu drag și ne bucurăm mai mult de el. Zilele trecute mi s-a făcut dor de ciocolată de casă și tare m-am bucurat găsind rețeta pe blogul doamnei Laura Adamache. Am preferat să nu adaug cacao, gândindu-mă că așa e mai bună și pentru Micul Dar. Ulterior, mergând la non-stop pentru legume, am dat și de-un baton de casă lângă dulciurile de la ieșire. Bineînțeles că nu m-am putut abține să fac un calcul raportat la gramaj-preț, și-am ajuns la concluzia că pentru cantitatea de dulce pe care am obținut-o eu, abia reușeam să plătesc ingredientele folosite... Ceea ce înseamnă că acele batoane nu erau deloc calitative; altfel, cine le-ar fi vândut fără niciun câștig? În fine, mai bine mai bun și de casă!