miercuri, 30 august 2023

prin piața... de pe Valea Moașei







 

...


Am scris de nenumărate ori cât de dragi ne sunt cărțile editurii Frontiera și cât de multe momente frumoase ne-au prilejuit împreună cu copiii. Un cotor deosebit pe care l-am cumpărat la începutul verii [și pe care încă nu am apucat să-l parcurgem din scoarță-n scoarță] este „Prin piețele lumii”. Autoarele ne poartă, de-a lungul celor 12 luni ale anului prin piețe inedite din întreaga lume [una dintre țările alese este România], oferind indicii și ponturi nu doar delicioase, ci și amuzante sau, uneori, greu de crezut [noi, spre exemplu, am fost uimiți să citim că există un domn în New York care vinde miere produsă de albinele pe care le crește pe zgârie-norii metropolei].

Zilele trecute ne-am jucat și noi de-a tarabele cu fructe și legume. Băieții au fost încântați, deși jocul a luat o întorsătură diferită de intenția mea inițială.