duminică, 16 iulie 2023

bucurie de Cuptor și o nouă descoperire





 ...


Da, sunt minunate cărțile ei! Și da, chiar de ele aveam nevoie! Dac-aș fi știut, n-aș fi tărăgănat atât și i-aș fi zis lui Dar să mi le comande mai devreme. Dar toate la timpul lor. Dacă le-am primit acum, înseamnă că e cel mai bun moment. O știu pe autoarea Clare Walker Leslie de 2 sau 3 ani, de când am luat cartea The curious nature guide, pe care-am răsfoit-o de nenumărate ori și care mi-e tare dragă pentru că m-am regăsit mult în sfaturile și-n trăirile dumneaei referitoare la natură. Drawn to nature și The nature connection sunt proaspăt venite, mai trebuie să ajungă și cea mai renumită: Keeping a nature journal. În ceea ce mă privește, am din ce să mă inspir în perioada următoare. Ce bucurie!!!


Azi după-amiază am găsit un mic răgaz în care să-mi încep jurnalul naturii. Cu buchetul de garofițe luat ieri din Piața 700 alături.