sâmbătă, 29 ianuarie 2022

Charlie Mackesy și minunabila lui carte





„Cea mai mare iluzie, a zis cârtița, e că viața trebuie să fie perfectă.” 
(Charlie Mackesy)




...

De fiecare dată mi se pare minunat traseul cărților în viața noastră și cum, într-un fel sau altul, primim ceea ce avem nevoie la momentul potrivit... O prietenă dragă sufletului meu îmi recomandase cartea lui Mackesy de mai bine de un an ca fiind „foarte frumoasă” și am vrut în repetate rânduri să o cumpăr în engleză... Iată însă că abia la începutul acestui an am ajuns să o descopăr și să mi se așeze la inimă. Dacă aș putea, aș cumpăra zeci, sute, mii de exemplare și aș dărui-o tuturor pentru că este... absolut minunabilă!!! Mă bucur tare mult că editura Arthur a îngrijit atât de frumos ediția în limba română! Chapeau tuturor celor care au contribuit la acest lucru!

Ce să spun despre ea în câteva cuvinte și cum să o descriu? O iubesc pur și simplu, e încântătoare și mângâietoare de la un capăt la celălalt al cotorului. Oriunde ai deschide-o, găsești o lecție de viață. Poți s-o răsfoiești la întâmplare și să citești o singură pagină. E de ajuns ca să te minuneze...

În ceea ce mă privește, aș putea să enumăr o mână de artiști care au un loc special în inima mea și în ale căror creații mă odihnesc lăuntric. Printre ei se numără acum și Charlie Mackesy. Îi mulțumesc pentru bucurie și pentru așa transpunere originală a vieții într-o carte...

„Fă acest pas... Orizontul e nemărginit.”