sâmbătă, 24 martie 2018

dulce de cocos


...

Nuca de cocos e printre preferatele mele. Și dacă iese și ceva dulce cu ea, cu atât mai bine! Rețeta acestei prăjituri am primit-o de la Șandreea, doar că, încercând-o de mai multe ori, am modificat pe ici-colo cantitățile după cum mi-a plăcut. Acum, spre exemplu, am copt-o în tava rotundă și am pus vișine fără sâmburi și zahăr pudră deasupra.

Ingrediente:
cam 120 g nucă de cocos
o cană de făină
aproape o cană de zahăr
un praf de copt
o cană de apă minerală
3 linguri de ulei
zeama de la jumătate de lămâie
opțional, vișine sau alte fructe pentru ornat
zahăr pudră, tot opțional, pentru ornat

Mod de preparare:
Se amestecă toate ingredientele într-un bol până se omogenizează. Apoi se toarnă în tava tapetată cu hârtie de copt și se lasă în cuptorul preîncălzit la 150-160 de grade până când crește și devine puțin rumenă deasupra.

Se lasă să se răcească, se pudrează cu zahăr, apoi se servește la o povceașcă împreună cu cei dragi!