miercuri, 5 aprilie 2017

„Lucrurile nu sunt greu de făcut.”



...

Mi-am amintit mai devreme un cuvânt de-al lui Brâncuși, și anume că „Lucrurile nu sunt greu de făcut. Greu este să te pui în starea de a le face.” În cazul meu, se aplică atât pentru lucrurile mari, cât și pentru cele mici... Un exemplu de ieri: plăcinta cu mere. Preferata mea. Mamele noastre știu asta, și mai mereu ne bucură cu câte-o tavă când mergem să-i vizităm. Nu știu de ce nu am îndrăznit să coc și eu una până acum. Poate pentru că n-am avut timpul și cadrul necesare? Probabil... Cert e că mi se făcuse destul de dor de una, iar cum gospodinele sunt, fiecare, aproape la 300 de km depărtare, m-am gândit că pot face un nou experiment cu cuptorul. Mi-a plăcut frământarea, deși am încercat de câteva ori până am nimerit forma tăvii. Când a început să se rumenească și să se simtă miros de scorțișoară în toată casa, parcă mi-a crescut inima. Lucrurile nu sunt greu de făcut, trebuie doar să-ți iei inima-n dinți și să îndrăznești! Poate iese, poate nu. Important e să încerci!