joi, 6 februarie 2020

„Căsuța” e și povestea mea...













...

Am parcurs la un moment dat [repejor, desigur] în librărie cartea „Căsuța” [care a primit Caldecott Medal în 1943], de Virginia Lee Burton, apărută în limba română la editura Cartea Copiilor în anul 2014 și mi-o doream pentru acasă, pentru noi. Acum că o avem și am citit-o de nenumărate ori împreună cu Micul Dar, îmi dau seama că mă regăsesc foarte mult în ea. Cu fiecare lectură din ce în ce mai mult. Am plecat și eu [sau poate-am stat pe loc, asemenea ei, doar timpul s-a schimbat] de la margaretele dragi și de la mărul cu scrisori și povești ca să descopăr viața din mijlocul orașului... Și-acum tânjesc la reîntoarcerea [care-o mai fi sau n-o mai fi] într-un loc mai liniștit, de unde să pot privi în voie trecerea anotimpurilor, luna și stelele... Dar pentru asta e nevoie de o nouă fundație. Și, momentan, de multă răbdare.

O carte cu adevărat deosebită, pe care o recomand cu dragă inimă!